آلومینیوم به بقا در لیگ امیدوار شد

آلومینیوم به بقا در لیگ امیدوار شد




 

 


آلومینیوم به بقا در لیگ امیدوار شد


تاریخ : دوشنبه ،
26 فروردین 1392

تيم فوتبال آلومينيوم هرمزگان برابر گهر به پيروزي رسيد تا به بقا در ليگ برتر اميدوارتر شود.


در ادامه هفته سي و دوم ليگ برتر از ساعت 17 دو تيم گهر دورود و آلومينيوم در ورزشگاه شهر دورود به مصاف يکديگر رفتند که اين مسابقه با نتيجه يک بر صفر به سود آلومينيوم به پايان رسيد.

به گزارش فارس،ميلاد ميداودي در دقيقه 86 گل آلومينيوم را به ثمر رساند. ميداودي در نيم‌فصل از استقلال به آلومينيوم رفت و توانست براي پرويز مظلومي در اين بازي يک گل حساس بزند.

تيم گهر پيش از اين مسابقه سقوطش به دسته يک قطعي شده بود اما آلومينيوم هرمزگان براي رهايي از سقوط و حضور در پلي‌آف تلاش مي‌کرد و با اين برد به بقا در ليگ برتر اميدوار شد. آلومينيوم در حال حاضر 34 امتيازي شد و به رده چهاردهم صعود کرد و جاي ذوب‌آهن را در جدول گرفت و ذوب‌آهن هم با 32 امتياز به رده پانزدهم سقوط کرد.

در حال حاضر تيم‌هاي رده پانزدهم تا هجدهم به طور مستقيم به دسته اول سقوط مي‌کنند و تيم چهاردهم براي بقا در ليگ برتر بايد يک بازي با تيم دسته اولي انجام بدهد.

در حال حاضر تيم‌هاي گهر، نفت آبادان و پيکان سقوط‌شان به دسته اول قطعي شده است.

در ادامه هفته سي و دوم ليگ برتر دو ديدار هم به طور همزمان از ساعت 19 در تبريز و تهران برگزار مي‌شود که نتايج آن در تعيين قهرمان و تيم‌هاي صدرنشين تاثيرگذار است. استقلال صدرنشين ليگ برتر در ورزشگاه آزادي ميزبان تيم سپاهان رده دومي است و فولاد خوزستان رده چهارم به مصاف تيم تراکتورسازي در رده سوم مي‌رود.


کلمات کلیدی : اخبار فوتبال ایران ، تیم ملی فوتبال ایران ، اخبار لیگ ایران ، اخبار تیم ملی ، فوتبال ایران ، مسابقات فوتبال ، زمان برگزاری فوتبال ، سایت خبر ورزشی ، علی دایی ، بازیهای تیم ملی ، جدول لیگ برتر ، جدول لیگ ایران ، نتیجه فوتبال ، فرهاد مجیدی ، عادل فردوسی پور ، سوتی های جواد خیابانی ، فدراسیون فوتبال ، رنکینگ فوتبال ، تک گل